• 88107726, 88107723, 88714940, 88107732
  • موسسه آیتک

تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، کوچه 21 پلاک 10، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

تاريخ 1398/08/20 ساعات 15:26

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برگزار می‌کند

 

  با توجه به اهمیت شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مدیریت و بازاریابی از سوی بنگاه‌ها، اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد با ارائه آموزش‌های کاربردی در این حوزه، در جهت توانمندسازی و توسعه بنگاه‌ها گام بردارد. از این رو در تقویم آموزشی آذر ماه موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران، یک دوره آموزشی با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» گنجانده شده است.

این دوره آموزشی طی 16 ساعت آموزشی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 الی 20 برگزار می‌شود و شروع آن از 25 آذر ماه 98 خواهد بود. مدرس این دوره سیدعلی بدیع‌زادگان، عضو هیات علمی موسسه آموزش اتاق بازرگانی تهران و تایید شده توسط موسسه WIFI اتریش خواهد بود.

اصول شناخت و تعریف مشتری، ارتباط CRM با بازاریابی و فروش، مدل‌های ارتباط با مشتریان، اصول طبقه‌بندی مشتریان، ممیزی فرآیند ارتباط با مشتریان، SWOT و STP در مدیریت ارتباط با مشتریان، تدوین استراتژی ارتباط با مشتریان، جایگاه‌یابی، جایگاه‌سازی و فرآیند توسعه مشتری، عارضه‌یابی Gap Analysis و مدیریت تجربه مشتریان از جمله سرفصل‌های آموزشی در این دوره است.

علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام به آدرس ایمیل Edu@tccim.ir  آمادگی خود برای حضور در این دوره را اعلام کنند. ضمن این که امکان ثبت‌نام به صورت آنلاین نیز از طریق سایت اتاق تهران نیز فراهم است.

هم‌چنین مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند. با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت حضور در این دوره با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

 

کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت‌نام

ثبت‌نام آنلاین


© کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال متعلق به موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران می باشد.